ممکن است شما هم اخیرا برای نصب یک برنامه به App Store مراجعه کرده باشید و زمانیکه باید اکانت اپل خود را برای دانلود برنامه وارد کنید با پیغام خطایی مواجه می شوید که میگوید اکانت شما بسته شده و باید آن را ریست کنید. این پیغام معمولا در یکی از اشکال زیر نمایان میشود:
- "This Apple ID has been disabled for security reasons"
- "Too many attempted sign ins"
- "You can't sign in because your account was disabled for security reasons"
- "This Apple ID has been locked for security reasons"
در انتهای این پیغام یک دکمه Retry یا Verify وجود دارد که شما را به بخش iForgot سایت آیتیونز هدایت میکند.(مانند تصویر ابتدای مقاله)
این دکمه را کلیک کنید؛ اکنون دو راه برای ریست کردن پسورد خود دارید:
- 1- پاسخ به سئوالات امنیتی
- 2- استفاده از ایمیل
بسیاری از کاربران حتی تاریخ تولدی که هنگام ساخت اکانت استفاده میکنند را نمیدانند، بنابراین برای تعویض پسورد خود بهتر است سراغ سئوالات امنیتی نروید و از ایمیلتان کمک بگیرید.
پس از انتخاب گزینه ایمیل، یک پیغام از طرف اپل برای شما ایمیل میشود که حاوی یک لینک است(مانند تصویر زیر). بر روی لینک Reset Your Apple ID Password کلیک کنید.
رمزعبور جدید خود را در صفحه باز شده وارد کنید.
توجه کنید پسورد جدید شما باید شامل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و همچنین عدد باشد.
Apple ID شما به همین راحتی ریست شده و قابل استفاده است.