عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 23 اسفند 1390
بازدید : 350
نویسنده : Bax pabedana 6&8

 به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران؛ یکی از مشخصه های آی پد 3 پشتیبانی این محصول جدید اپل از تکنولوژی 4G است که توسط دو کمپانی Verizon و AT&T عرضه می شود. با این تکنولوژی شما هم می توانید از سرعت واقعا چشمگیر آن بهره مند شوید. هر چند در این بین خبر بد این است که هزینه های استفاده از این تکنولوژی فعلا بالاست.

قیمت هر دو کمپانی Verizon و AT&T برای ترافیک 2 و 5 گیگ در ماه یکسان و به ترتیب 30 و 50 دلار است. هر چند AT&T یک طرح ارزان تر هم دارد و برای 250 مگا بایت در ماه 14.99 دلار می گیرد در مقابل Verizon در طرحی جداگانه برای ترافیک 10 گیگ در ماه 80 دلار حق شارژ از کاربران خود دریافت می کند.

در بهترین حالت و طبق تئوری های تکنولوژی LTE شما می توانید به سرعت دانلود 72 مگا بایت در ثانیه دست پیدا کنید و این یعنی شما 2 گیگا بایت را در کمتر از 10 دقیقه و 5 گیگ را در حداکثر 20 دقیقه دانلود می کنید. هر چند در دنیای واقعی و به دلیل ترافیک شبکه این سرعت رویایی است اما باز هم شگفت آور باقی می ماند.

تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390
بازدید : 435
نویسنده : Bax pabedana 6&8

http://narenji.ir/sites/default/files/articleimage/62/12/Qk62lhpMtSXPxMhT.medium%20.jpg?1331918434شما سراغ تعمیر گجت هایتان می روید؟ چقدر در این کار مهارت دارید؟ بعضی از گجت ها را به راحتی می توان باز و تعمیر کرد و برخی دیگر در این مورد اصلا با مشتری راحت نبوده اند. معمولا کمتر پیش می آید که بتوانیم به درون یک تبلت نگاهی بیاندازیم. حالا که آی پد جدید وارد بازار شده، سایت iFixit به سراغ اش رفته و آن را باز کرده است.

به گزارش bax pabedana به نقل ازنارنجی؛ البته این کاری نیست که بخواهید خودتان امتحان اش کنید، مگر اینکه بخواهید با تبلت تان خداحافظی کنید. بنابراین این تصاویر احتمالا تنها شانس تان برای دیدن درون آن خواهد بود! پس ادامه مطلب را از دست ندهید تا ببینید درون شکم یک تبلت چه می گذرد.


مواد لازم

6kgGQOlLWZnC1iba.medium .jpg

باز کردن آی پد اصلا کار آسانی نیست. اپل اصلا دوست ندارد که محصولات اش را باز کنید و برای همین آنها را به گونه ای طراحی می کند که باز کردن شان اکثرا مساوی با نابودی شان می شود. باورتان نمیشود؟ در ادامه ببییند.


در آوردن نمایشگر و شیشه روی آن

aQqbTUAsQDTCggWD.medium .jpg

در ابتدای کار، هیچ پیچی وجود ندارد. باید با کمک حرارت و چند ابزار مختلف چسب روی شیشه روی شیشه نمایشگر را شل کنید!


IU6owhkaVXCfJ4PY.medium .jpg

وقتی با چسب این شیشه را به بدنه چسبانده باشند، به این معنی است که بازکردن این تبلت عملا برای کاربران معمولی غیر ممکن است. شما هیچ راه دیگری برای ورود به این تبلت ندارید!


Rh4BXqfHdbPCXIBZ.medium .jpg

برای جدا کردن شیشه محافظ روی آن باید از ساکشن های مخصوص استفاده کرد.


kPyJEHj1BM4DqlKB.medium .jpg

تازه به نمایشگر و پیچ ها می رسیم. این قسمت سخت نیست اما به هر حال صدای خرد شدن پیکسل ها به گوش میرسد!


به گزارشbax pabedanaبعد از جدا کردن نمایشگر از روی شماره مدل روی آن می توان حدس زد که این نمایشگر را سامسونگ برای اپل ساخته است. باورتان می شود؟


kGSksJ1WmOyvZLBe.medium .jpg

این برد اصلی تبلت است. کوچک است نه؟ اما تقریبا همه چیز همینجا است.


ZbNee2xS1wEIbaBt.medium .jpg

در اینجا برد اصلی خارج شده و محافظ رویه آن را برداشته اند. زیر آن پر از چیپ های مختلف است. مثلا آن چیپ که با علامت نارنجی مشخص شده چیپ Broadcom برای وای-فای به همراه بلوتوث 4.0 است. و بخش زرد رنگ ۱ گیگابایت DRAM را نشان می دهد.


ThrO6wQkHXbmuGsT.medium .jpg

در طرف دیگر برد می توانید پردازشگر A5X را ببینید و بخش آبی رنگ مودم 3G و 4G کوالکام را تشکیل می دهد.


i6ZlJCQfdaHyktRY.medium .jpg

در اینجا پوشش پردازشگر از مکان خود خارج شده. روی آن یک فلز قرار گرفته که به خروج بهینه گرما کمک می کند و می توان گفت که پوشش روی پردازشگر به خنک شدن سی پی یو کمک می کند.


T2lRfNdWeOQJMPQ1.medium .jpg

این هم جناب باطری. مانند بقیه تبلت ها در آی پد هم بیشتر فضا را باطری به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید که باطری آی پد جدید، نسبت به مدل های قبلی ۷۰ درصد بزرگ تر هم شده تا از عهده نمایشگر بهتر و پردازشگر قوی تر بر بیاید و همچنان ۱۰ ساعت کار کند.


eyLICksCtBhxqKIJ.medium .jpg

و حالا تقریبا فقط بدنه بی جان تبلت باقی مانده!


1gqTHkNAKxYEkZDx.medium .jpg

ورودی هدفون و آنتن های وایرلس همگی به صورت یک قطعه با هم از کنار آی پد خارج می شود.


NeBSMpHLhWQJYRKr.medium .jpg

این هم مجموعه دکمه های کناری .


5VZLEaG1s1p62ctH.medium .jpg

در این تصویر تمام قطعات تبلت باز شده را در کنار هم می بینید.


تاریخ : پنج شنبه 25 اسفند 1390
بازدید : 426
نویسنده : Bax pabedana 6&8

امروزه مساله امنیت اطلاعات به عنوان یکی از مهمترین مسایل در جوامع اطلاعاتی مطرح می باشد. زمانی که هارد دیسکی خراب و از رده خارج می شود معمولا مقدار بسیار زیادی اطلاعات مهم در آن وجود دارد. همچنین در هارد دیسکهایی که در حال کار هستند لازم است که بعضی اوقات اطلاعاتی از روی آن ها برای همیشه برداشته شوند و از بین بروند. بنابراین لازم است که بدانید چگونه می توان اطلاعات حساس و مهم را از روی هاردهای در حال کار، خراب و از کار افتاده پاک کرده و از میان برد.

زمانی كه یك كاربر، فایلی (اطلاعات، عكس، مقاله، فیلم و...) را عمدا یا سهوا از روی رایانه خود پاك می‌كند، این فایل به صورت واقعی از روی سامانه عامل پاك نمی‌شود و فقط در آدرس دهی، سامانه عامل می‌گوید كه فضایی كه فایل پاك شده در آن قرار داشته، خالی و آزاد است. درصورتی كه اطلاعات هنوز روی سامانه به صورت مخفی باقی است اما آدرس در اختیار ما نیست تا بتوانیم فایل مورد نظر را پیدا كنیم.

در اين راستا شركت نرم افزاري امن پرداز با تكيه به نيروهاي متخصص داخل كشور، اقدام به طراحي و توليد نرم افزار امحاي فايل نموده است. اين برنامه فايل را بگونه اي تخريب مي‌كند كه ديگر به هيچ وجه امكان بازگرداني فايل وجود نداشته باشد.
 براي حمايت از اين محصول کاملا بومي به مدت محدود اين نرم افزار را به صورت رايگان در اختيار کاربران قرار داده،قابل توضيح مي باشد که فايل راهنماي نصب به صورت فارسي ارائه شده است

download+ادامه مطلب


تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1390
بازدید : 398
نویسنده : Bax pabedana 6&8

اگر به دنبال تقویم سال ۱۳۹۱ برای گوشی آیفون یا پخش کننده آیپاد و یا گوشی اندروییدی خود بوده‌اید، هم اکنون می توانید آن را دریافت کنید تا مدیریت کاملی بر روی روزهای سال جدید داشته باشید.

نکته: برای استفاده از سالنامه در آیفون, یک روز شمار قرار داده شده که روزهای باقی مانده تا شروع سال جدید را نمایش می‌دهد. در برخی از گوشی های آیفون در بخش تنظیمات International؛ وقتی تقویم خورشیدی فعال باشد, ممکن است روزهای باقی مانده تا شروع سال جدید درست نمایش داده نشود و  بنابراین بهتر است همزمان از تقویم خورشیدی و این اپلیکیشن استفاده نشود و تقویم خورشیدی غیرفعال شود.

download+ادامه مطلب


تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1390
بازدید : 516
نویسنده : Bax pabedana 6&8

 

 

بازی مدیریت فیفا یا همان FIFA Manager 2012 بصورت جاوا با رزولشن های ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۶۰×۶۴۰ آماده دانلود می باشد.این بازی یک بازی شناخته شده است و نیازی به توضیح بیشتر ندارد.

 
بازی فوتبال فیفا منیجر FIFA Manager 12 بصورت جاوا

 

 

توجه نمایید در زمان نصب بازی در داخل فایل فشرده رزولشن مناسب با گوشی خود را نصب نمایید.در غیر اینصورت بازی کوچکتر از صفحه نمایش یا یبزگ تر از صفحه نمایش گوی اجرا می شود

ادامه مطلب+download


تاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1390
بازدید : 487
نویسنده : Bax pabedana 6&8

http://narenji.ir/sites/default/files/articleimage/62/12/xpphone2-hed.jpg?1331544263ممکن است افرادی پیدا بشوند که دلشان بخواد کل سیستم عامل ویندوز 7 را روی تلفن شان داشته باشند. راه حل برای این افراد استفاده از xpPhone 2 است که توسط شرکت ITG وارد بازار می شود.

به گزارش برو بچ پابدانا به نقل نارنجی؛ این شرکت چینی معتقد است ویندوز 7 با وجود اینکه برای تلفن های هوشمند طراحی نشده اما کارایی های زیادی دارد و بنابراین مشتریان زیادی به سراغ محصولش می آیند.

اینجا یک تلفن با ضخامت 17.5 میلیمتر داریم که نمایشگری 4.3 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل دارد که توسط شرکت شارپ تولید شده است و از مولتی تاچ هم پشتیبانی می کند.


xp3.jpg

می دانید که ویندوز 7 از پردازشگرهای ARM پشتیبانی نمی کند بنابراین در این تلفن از پردازشگر اتم اینتل سری Z5xx استفاده شده است که تا 2GHz سرعت خواهد داشت و تا ۲ گیگابایت رم هم روی آن قرار می گیرد.

یک حافظه ۱۱۲ گیگابایتی SSD هم تلفن را همراهی می کند تا خیالتان از نظر سرعت و حافظه راحت باشد و می توانید آن را با کارت حافظه میکرو اس دی هم افزایش بدهید. یک سوکت میکرو HDMI هم روی آن قرار گرفته که کار انتقال صدا، تصویر و دیتا و تبدیل به USB 2.0 را برایتان انجام می دهد.

دوربینی ۱.۳ مگاپکسلی هم به عنوان وب کم در جلو قرار گرفته و ورودی هدفون ۳.۵ میلیمتری هم در دسترس شما است. باطری هم 11.1Wh است که تقریبا دو برابر باطری تلفن های هوشمند رایج بازار است و البته چنین پردازشگری و این سیستم عامل به چنین باطری نیاز دارد.


xp2.jpg

این شرکت ادعا می کند که تلفن xpPhone 2 می تواند تا ۱۸ ساعت مکالمه برایتان کار کند و برای این که در مصرف باطری صرفه جویی بشود یک وضعیت تلفن ساخته که در آن حالت شما از امکانات یک تلفن معمولی استفاده می کنید. و البته اگر در حالت استفاده از ویندوز 7 باشید می توانید ۳ تا ۴ ساعت از باطری استفاده کنید.

در حالی که هنوز چندین ماه با ارایه ویندوز 8 نسخه نهایی فاصله داریم، این تلفن با ویندوز 7 از ماه آینده وارد بازار چین خواهد شد. و البته قیمت اش ارزان نخواهد بود. به گفته شرکت سازنده این محصول با قیمتی بین ۱۱۰۰ الی ۱۹۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

آنها می گویند xpPhone 2 ویژه برای مدیران و دولتمردانی است که می خواهند سیستم عامل شان را به راحتی به همراه داشته باشند. ضمن اینکه این تلفن از یک سیستم رمزنگاری مکالمات هم استفاده می کند که می تواند ارتباطی امن برای مکالمه در اختیار کاربر قرار بدهد.


تاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1390
بازدید : 1134
نویسنده : Bax pabedana 6&8
Acer V5
Acer V5
 

امروز لپ تاپ های فوق باریک ایسر در دو سری V3 و V5، در نمایشگاه CeBIT آلمان معرفی شدند. لپ تاپ های V5 ایسر قرار است در 3 سایز 11.6 ، 14 و 15.6 اینچ و با پردازنده Core i3 یا Core i5 از خانواده Ivy Bridge وارد بازار شوند. ضخامت لپ تاپ های V5 بین 15 تا 23 میلیمتر خواهد بود. لپ تاپ های سری V3 ایسر نیز در سه سایز 14، 15.6 و 17.3 اینچی و با پردازنده Core i3 تا Core i7 وارد بازار می‌شوند. قیمت پایه لپ تاپ های V5 و V3 ایسر معادل 499 یورو می‌باشد. در ادامه جزئیات کامل تری از این لپ تاپ ها مشاهده می‌کنید.

 

لپ‌تاپ های باریک و خوش قیمت سری V5

لپ‌تاپ 11.6 اینچی سری V5 ایسر تنها 15 میلیمتر ضخامت دارد. در حالیکه مدل های 14 و 15.6 اینچی آن به ترتیب 21 و 23 میلیمتر ضخامت دارند.

دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 به همراه یک خروجی HDMI در لبه این لپ تاپ فوق باریک تعبیه شده است. لپ تاپ های سری V5  ایسر، در ماه ژوئن و با قیمت 499 یورو وارد بازار می‌شوند.

 

لپ تاپ های V3 کمی بزرگتر از لپ تاپ های سری V5

لپ تاپ های سری V3 در سه سایز 14 ، 15.6 و 17.3 اینچ وارد بازار می‌شوند. این مدل ها نیز مجهز به پردازنده Core i3 تا Core i7 بوده و در نیمه دوم سال 2012 با قیمت پایه 500 یورو به بازار عرضه خواهند شد.

در ادامه مشخصات کامل لپ تاپ های سری V3 ایسر که بسیار مشابه مشخصات لپ تاپ های V5 هستند را مشاهده می کنید.

 Operating System
Platform
Free DOS OS
Processor
Details
Intel core i3-i5-i7 Processor
Display
Screen Size
Resolution
15.6″ inch HD LED backlight
1600x900 pixels
Memory
System Memory
Memory Slot
4GB DDR3 SD RAM
8GB RAM
Storage
Hard Drive
Both SSD and Hard drive support
 
Optical Drive
Bluray disk drive
Graphics
Details
Speed
Nvidia GeForce GT Series GPU
1GB DDR3 SDRAM
Multimedia
 
Speakers
Webcam
Dolby Home theatre v4 sound
Acer crystal eye HD webcam
Communication
Wired Ethernet LAN
Wireless LAN
Bluetooth
Gigabit Ethernet
Wireless 802.11 ag
Yes, Bluetooth 4.0 High speed
I/O Ports
VGA
HDMI Out
Mic In
USB Port
 
Headphone Out
Multi Card Slot
RJ45 (LAN)
Yes
Yes
Yes
-USB 2.0
-USB 3.0
Yes
Multi-card reader
Yes
Features
Additional Features
-Acer chiclet keyboard
-Touchpad with Gestures support
Power
Power adapter
Standard Battery
-
6 Lithium-ion
Dimensions
Weight
N/A

تاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1390
بازدید : 454
نویسنده : Bax pabedana 6&8
Asus Zenbooks UX31A & UX21A
Asus Zenbooks UX31A & UX21A
 

اسوس در تلاش است تا سری اولترابوک‌های خود را بروز کرده و آنها را به پردازنده‌های نسل جدید اینتل٬ Ivy Bridge تجهیز کند. اولترابوک‌های UX31A و UX21A قرار است٬ جایگزین UX31 و UX21 فعلی شوند. هرچند سری جدید اولترابوک‌های اسوس از نظر نام گذاری تغییر چندانی نکرده‌اند اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری دستخوش تغییرات اساسی شده اند. به عنوان مثال نمایشگر 13.3 و 11.6 اینچ این لپ‌تاپ‌ها مجهز به پنل IPS شده و از رزولوشن Full HD پشتیبانی می‌کنند. در ادامه مشخصات کامل Zenbookهای جدید اسوس را مشاهده خواهید کرد.

 

UX31A مجهز به صفحه نمایش 13.3 اینچ و UX21A به همراه نمایشگر 11.6 اینچی عرضه می شود. نمایشگر هر دو لپ تاپ از نوع IPS بوده و از رزولوشن 1920x1080 پیکسل پشتیبانی می‌کنند. شدت روشنایی تصویر نمایشگر نیز 350nit است. البته این اولترابوک ها با نمایشگرهای ارزان قیمت‌تر معمولی نیز عرضه خواهند شد که رزولشن و شدت روشنایی پایین‌تری داشته و قیمت آنها نیز پایین تر خواهد بود.

پردازنده کم مصرف Ivy Bridge بکار رفته در این اولترابوک‌ها، تنها 17 وات مصرف می‌کند و کاربر می تواند این اولترابوک‌ها را با پردازنده‌های مختلف Core i3, i5 و یا i7 تهیه کند:

  • Core i7-3517U, dual-core, four threads, 4MB L3, cache, 3GHz max Turbo Boost speed
  • Core i5-3317U, dual-core, four threads, 3MB L3 cache, 2.6GHz max Turbo Boost speed
  • Core i3-3217U, dual-core, four threads, 3MB L3 cache, 1.8GHz (no Turbo Boost)

حافظه RAM نیز بین 2GB یا 4GB از نوع DDR3L 1600MHz قابل انتخاب خواهد بود. حافظه‌های DDR3L به جای 1.5 ولت با ولتاژ 1.35 ولت کار می کنند. اینتل پردازنده گرافیکی یکپارچه شده با پردازنده Ivy Bridge را نیز به HD Graphics 4000 ارتقاء داده و پشتیبانی از Sata III SSD را نیز میسر کرده است. به این ترتیب پشتیبانی از حافظه‌های ذخیره سازی SSD با ظرفیت 256GB و حتی 512GB امکان پذیر شده است.

از نظر پشتیبانی از شبکه‌های بی سیم، Zenbookهای جدید اسوس به U300 لنوو و Z835 توشیبا پیوسته و از فناوری WiDi یا Wireless Display اینتل پشتیبانی می‌کند. با این فناوری می توانید تصاویر را از نوت بوک به تلویزیون ارسال کنید البته برای دریافت سیگنال های بی سیم تصویر نیاز به یک آداپتور تلویزیون نیز خواهید داشت. فناوری WiDi تنها در برخی نوت بوک های مجهز به پردازنده های اینتل وجود دارد. لیست پردازنده هایی که از WiDi پشتیبانی می کنند را می توانید در این آدرس مشاهده نمایید. برای استفاده از این فناوری نیاز به نرم افزار خاص اینتل برای WiDi خواهید داشت، این نرم افزار تنها برروی سیستم عامل ویندوز 7 (نسخه 64 یا 32 بیتی) نصب و اجرا می شود.

Zenbookها علاوه بر WiDi از بلوتوث 4 و استانداردهای 802.11n نیز پشتیبانی می کنند. کی‌برد این اولترابوک‌ها دارای نور پس زمینه LED است که کارکردن در محیطهای کم نور را نیز میسر می‌کند. صفحه کلید از نوع چیکلت است و گرد و غبار و مایعات به راحتی به داخل آن نفوذ نمی‌کنند. Zenbookهای جدید دارای دو پورت USB 3.0، کارت خوان حافظه و خروجی Micro HDMI هستند.

اما Zenbookهای جدید از نظر طراحی تغییر چندانی با نسخه‌های قبلی نکرده اند. UX31A حدود 18.3 میلی‌متر ضخامت و 1.3 کیلوگرم وزن دارد. UX21A نیز حدود 17 میلی‌متر ضخامت و 1.1 کیلوگرم وزن دارد. قیمت UX21A از حدود 1,000 دلار و قیمت UX31A از حدود 1,100 دلار آغاز می شود.

اسوس هنوز تاریخ رسمی عرضه اولترابوک‌های جدید خود را اعلام نکرده است. اما انتظار می‌رود این اولترابوک‌ها همانند دیگر محصولات مبتنی بر نسل جدید پردازنده‌های اینتل در نیمه دوم سال 2012 وارد بازار جهانی شوند.

منبع: The Verge


تاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1390
بازدید : 593
نویسنده : Bax pabedana 6&8

 

Speech Recognistion
Speech Recognistion

با استفاده از Speech Recognition در ویندوز 7 می توانید دستورات خود را به صورت کلامی به کامپیوتر منتقل کنید. به طور مثال می توانید متونی که قصد دارید تایپ کنید را برای کامپیوتر خود دیکته کنید، برنامه ها را باز کنید، صفحات وب را اسکرول کنید و کارهایی از این قبیل را با صحبت کردن انجام دهید. در ادامه روش استفاده از Speech Recognistion در ویندوز 7 را آموزش خواهیم داد.

قدم اول:

مسیر Start-> Control Panel-> Ease of Access-> Speech Recognistion را طی کرده و گزینه Start Speech Recognistion را کلیک کنید. به جای طی کردن این مسیر می توانید در قسمت Search موجود در استارت، عبارت Start Speech Recognition را تایپ کنید تا برنامه را مشاهده کنید.

Start_speech_recognition_1

قدم دوم:

اکنون باید مراحل مربوط به راه اندازی را طی کنید. نوع میکروفنی که استفاده می کنید را انتخاب نمایید. حال یک جمله برای شما نمایش داده می شود که با خواندن آن می توانید از سالم بودن میکروفن خود مطمئن شوید. با خواندن این جمله Speech Recognition می تواند صدا و لهجه شما را بهتر تشخیص دهد و شما هم متوجه می شوید که نحوه صحبت کردن شما تا چه حد برای این برنامه قابل فهم است.

Speech_recognition_wizard_1

قدم سوم:

پس از مشاهده آموزش قسمت های مختلف Speech Recognition، این ابزار در بالای صفحه شما نمایان می شود. با کلیک روی آیکان میکروفن می توانید Speech Recognition را فعال یا غیر فعال کنید.

Status_bar

قدم چهارم:

برای اینکه به کامپیوتر خود آموزش دهید، چگونه زبان شما را بهتر درک کند و لهجه شما را بیاموزد، مسیری که در قدم اول به آن اشاره شد را طی کرده و این بار گزینه ...Train your computer to better را انتخاب کنید تا بتوانید جمله های بیشتری را برای کامپیوتر خود بخوانید تا زبان و لهجه شما را بهتر بشناسد.

قدم پنجم:

اگر فراموش کردید یا نمی دانید چگونه از امکانات Speech Recognistion استفاده کنید، در قسمت Windows Help and Support عبارت Commands in speech Recognistion را جست و جو کرده و در صفحه باز شده سپس گزینه Windows را انتخاب کنید.

Reference_card

به طور مثال برای باز کردن برنامه ها باید از دستور Open استفاده کنید. Open Paint، Open WordPad و ... نمونه هایی از این دستورات برای باز کردن برنامه ها هستند.

استفاده از Speech Recognition به همین سادگی است. تنها کافی است همه چیز را برای کامپیوتر خود دیکته کنید و دستورات لازم را به او بدهید. البته Speech Recognistion نمی تواند مانند برنامه جذاب iPhone

4S یعنی Siri به پرسش ها پاسخ دهد ولی می تواند به عنوان تکنولوژی نسبتا مشابه از آن یاد کرد.

 


تاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1390
بازدید : 458
نویسنده : Bax pabedana 6&8

 

LG Fantasy
LG Fantasy

یک تلفن هوشمند دیگر به لیست تلفن های مجهز به ویندوز فون 7 اضافه می شود، تلفن هوشمند LG Fantasy که احتمالا با مدل E740 وارد بازار خواهد شد دارای صفحه نمایش 4 اینچ بسیار روشن است که از فناوری نمایشگر های ال جی موسوم به Nova بهره می برد. جزئیات بیشتر این تلفن  که انتظار می رود در نمایشگاه MWC 2012 به نمایش عموم درآید را در ادامه مشاهده کنید.

LG Fantasy علاوه بر نمایشگر 4 اینچ Nova با رزولوشن 800 در 480 پیکسل، مجهز به پردازنده تک هسته ای 1GHz، دوربین 5 مگاپیکسل و NFC است. براساس این مشخصات فنی، انتظار می رود قیمت این محصول حدود 400 دلار باشد که ممکن است آن را به یک انتخاب جذاب ویندوزی تبدیل کند.

همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است برروی این تلفن عبارت غیرقابل فروش حک شده است اما شخصی که شانس کارکردن با این تلفن را داشته اعلام کرده که تلفن به خوبی ویندوز فون 7 را اجرا می کند.

این تلفن دارای دو نرم افزار ScanSearch و SmartShare است که پیش تر هر دو به صورت انحصاری برروی Optimus 7 ارائه شده بودند.

شایعات حاکی از آن است که LG Fantasy در سه ماه اول سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن هوشمند ویندوزی می بایست تا انتهای همین ماه که نمایشگاه تخصصی موبایل در بارسلونا برگزار خواهد شد، صبر کرد.

 


پابداناسافت|جدیدترین نرم افزار ها در سایت پابدانا|پابدانا ای تی -بکس پابدانا|پابدانا كامپيوتر|پابدانا|بچه هاي پابدانا|پ - پابدانا|موزيك بكس پابدانا|اموزش- موبایل- کامپیوتر-هک|پابدانا سافت|پابدانا ... اولین و بزرگترین وب نرم افزار پابدانا-برای اولین بار در پابدانا جدیدتریرین نرم افزارهای کامپیوتر-موبایل:اندروییدی-ایفون-ویندوز فون8-7.5-سیمبین و بروزترین اموزش های :کامپیوتر-موبایل و هک و ترفند و ... پابداناسافت|جدیدترین نرم افزار ها در سایت پابدانا|پابدانا ای تی -بکس پابدانا|پابدانا كامپيوتر|پابدانا|بچه هاي پابدانا|پ - پابدانا|موزيك بكس پابدانا|اموزش- موبایل- کامپیوتر-هک|پابدانا سافت|پابدانا ...

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برو بـــچ پــابــدانــا و ادرس  www.pabedana.lxb.com لینک نمایید






RSS

Powered By
loxblog.Com