عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 اسفند 1392
بازدید : 419
نویسنده : Bax pabedana 6&8
 

شکوفه‌های زیبای بهار در پس زمینه رایانه شما + دانلود

Beautiful Blossoms یک پوسته زیبا با 15 تصویر متفاوت از شکوفه‌های بهاری برای ویندوز هفت و هشت است که این پوسته می تواند تصاویر تکراری صفحه نمایش شما را متفاوت تر از همیشه کند.
 اینجا برای شما کاربران ویندوزهای هفت و هشت یک پوسته زیبا به نام Beautiful Blossoms را آماده کرده‌ایم. این پوسته که محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد 15 تصویر مختلف از شکوفه‌های زیبا را در خود جای داده است. این پوسته حجم کمی نسبت به سایر پوسته‌های مشابه خود دارد و به همین جهت دریچه این پوسته زیبا را برای شما کاربران ویندوز هفت و هشت توصیه می‌کند.


  مشخصات
  حجم: 14.9 مگابایت
  تعداد تصاویر: 15 تصویر
  اجرا در: ویندوزهای 7 و 8
  امتیاز: 


 
 


:: موضوعات مرتبط: عکس پس زمینه , ,
:: برچسب‌ها: پوسته زیبا ، ویندوز هفت و هشت ، شکوفه های زیبا ، دریچه مجله خبری ,
تاریخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392
بازدید : 699
نویسنده : Bax pabedana 6&8

قوی ترین تلفن های همراه سال 2014 را بشناسید + عکس و مشخصات

روز گذشته دو تلفن همراه گلکسی اس 5 و اکسپریا Z2 رونمایی شدند و لقب قوی ترین اسمارت فون های 2014 را فعلا یدک می کشند.
،اگر قصد دارید تا مقایسه ای بین دو اسمارت فون قدرتمند Galaxy S5 و یا Xperia Z2 داشته باشید،با اورژانس فناوری اطلاعات همراه شوید :
 
 
ابتدا با بیان ویژگی های اکسپریا Z2 شروع می کنیم.این محصول روز گذشته ساعت 11 صبح به وقت تهران رونمایی شد :
 
 
ابعاد : 146.8 در 73.3 در 8.2 میلی متر - جنس بدنه از شیشه
 
نمايشگر : 5.2 اينچ با رزولوشن 1080 در 1920 از نوع IPS و چگالي 424 پيکسل بر اينچ - 16 ميليون رنگ - چند لمسي
 
سخت افزار : پردازشگر چهار هسته اي با سرعت 2300 مگاهرتز 
 
حافظه ها : سه گيگابايت رم  - حافظه داخلی 16 گیگابایت
 
دوربين : 20.7 مگاپيکسل  با قابليت ضبط فيلم هاي فوق اچ دي (4K) با سرعت 30 فريم در ثانيه - دوربین ثانویه 2.2 مگاپیکسلی
 
باتري : 3200 ميلي‌آمپري - 13 ساعت مکالمه مداوم
 
ارتباطات : NFC - GPS - Wi-Fi - نسل چهارم تلفن‌هاي همراه - بلوتوث نسخه 4
 
ساير قابليت ها : ضد آب و گرد و غبار - حسگر مجاورتی - حسگر نور - شتاب سنج
 
 قيمت : در حدود 600 يورو
 

 
و در ادامه به بررسی ویژگی های Galaxy S5 می رسیم که 12 ساعت بعد یعنی ساعت 11 شب گذشته به وقت تهران خودنمایی کرد : 
 
 
ابعاد : 142 در 72.5 در 8.1 میلی متر 
 
نمايشگر : 5.1 اينچ با رزولوشن 1080 در 1920 از نوع IPS و چگالي 432 پيکسل بر اينچ - 16 ميليون رنگ - چند لمسي - سوپر آمولد
 
سخت افزار : پردازشگر چهار هسته اي با سرعت 2500 مگاهرتز 
 
حافظه ها : دو گيگابايت رم  - حافظه داخلی 16 گیگابایت
 
دوربين : 16 مگاپيکسل  با قابليت فوکوس در 0.3 ثانیه  - دوربین ثانویه 2.1 مگاپیکسلی
 
باتري : 2800 ميلي‌آمپري - 21 ساعت مکالمه مداوم
 
ارتباطات : NFC - GPS - Wi-Fi - نسل چهارم تلفن‌هاي همراه - بلوتوث نسخه 4
 
ساير قابليت ها : ضد آب و گرد و غبار - حسگر مجاورتی - حسگر نور - شتاب سنج - مناسب برای کمک به سلامتی - حسگر تشخیص ضربان قلب - حسگر تشخیص اثر انگشت
 
 قيمت : در حدود 600 دلار 


:: موضوعات مرتبط: اخبار موبایل , ,
:: برچسب‌ها: قوی ترین تلفن های همراه سال 2014 را بشناسید + عکس و مشخصات/ Galaxy S5 ,
تاریخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392
بازدید : 611
نویسنده : Bax pabedana 6&8

رو‌نمايي از بزرگترين مرکز دانلود نرم افزار کشور؛ ایران اپس را حتما نصب کنيد

ایران اپس اولین اپ استور جامع اندرویدی کشور است که از حدود ۳ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و از همان ابتدا در تلاش است تا بهترین و به روز ترین محتوا را در اختیار کاربران خود قرار دهد. دريچه فناوري اطلاعات در اين فروشگاه مجازي دانلود رايگان بازي و نرم افزار حضور پر رنگ دارد.
ایران اپس در گذشته بیش تر بر روی سرویس دهی بر روی محصولات و اسمارت فون های شرکت سامسونگ متمرکز بود و بعد از مدتی از دسترس خارج شد.

بعد از تغییرات چشم گیر و انجام بروز رسانی های گسترده این اپ استور مجددا شروع به فعالیت و ارائه سرویس به کاربران نموده است با این تفاوت که این بار فقط کاربران سامسونگ نیستند که از ایران اپس استفاده می‌کنند بلکه حالا همه‌ی کاربران اندرویدی می‌توانند به رایگان این مارکت واقعا پیشرفته و با کیفیت را روی انواع موبایل و تبلت اندرویدی خود نصب و از خدمات آن استفاده کنند.


به روز بودن 
از جمله مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه برنامه های اندرویدی به روز بودن خود فروشگاه و همین طور برنامه های موجود در آن می باشد. این روز ها در هر لحظه بسیاری از شرکت های سازنده برنامه و بازی های مختلف اندروید اقدام به به روز رسانی برنامه های خود کرده و امکانات بیش تری را نسبت به نسخه های پیشین به برنامه خود می افزایند از این رو همواره نیاز به داشتن آخرین و به روز ترین نسخه اپلیکیشن مورد نظر از سوی کاربران احساس می شود. ایران اپس به خوبی بر این موضوع آگاه بوده و هم زمان با ارائه جدیدترین آپدیت ها از سوی شرکت های مختلف و فروشگاه پلی استور بلافاصله نسخه جدید را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
همین طور شما می توانید به سادگی تمام برنامه های خود را تنها یا یک کلیک به روز رسانی کرده و به نسخه جدید ارتقا دهید برای این کار کافیست روی گزینه ارتقا همه کلیک کنید.


سرعت دسترسی به داده ها و دانلود از سرور ها
یکی از شاخصه های بسیار مهم یک مارکت اندرویدی قدرتمند میزان سرعت دسترسی کاربران به اطلاعات و دانلود از سرور های آن می باشد. خوشبختانه این موضوع نیز بسیار مورد توجه مدیران ایران اپس بوده و همواره در تلاش هستند تا بهترین و بیش ترین سرعت ممکن را برای دسترسی به حجم گسترده اطلاعات و داده ها و همین طور دانلود و به روز رسانی اپلیکیشن ها در اختیار کاربران قرار دهند.
با توجه به برسی هایی که از قسمت دانلود و سرعت دسترسی به محتوای این مارکت داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ایران اپس واقعا از سرعت بالایی در سرویس دهی برخوردار بوده چرا که با کم ترین سرعت ممکن اینترنت هم می توانید بدون قعطی از این مارکت دانلود کرده و می توانید بدون نگرانی از دانلود نشدن و یا دانلود ناقص و از دست دادن پهنای باند خود از آن استفاده کنید.

  

  • جست و جوی هوشمند، لیست تغییرات و نظرات:
جست و جو: با کلیک بر روی ذره بین بالای صفحه می توانید به سرعت به قسمت جست و جو دسترسی پیدا کنید. در این قسمت می توانید نام فارسی و یا انگلیسی برنامه را وارد کنید و به سادگی و مستقیما به برنامه مورد نظر (ایرانی و یا خارجی) دسترسی پیدا کنید.
لیست تغییرات: همواره در هر بار به روز رسانی اپلیکیشن های مختلف یکی از مهم ترین بخش ها برای کاربران بخش تغییرات می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا قبل از ارتقاء از ویژگی های نسخه جدید آگاه شود. تمام مارکت های موجود این لیست تغییرات را به زبان اصلی (انگلیسی) وارد کرده و ممکن است کاربران دقیقا متوجه امکانات جدید نشده و صرفا به خاطر برخی امکانات بسیار محدود حجم ترافیک اینترنت خود را از دست دهند و یا به مشکلاتی در حین اجرای نسخه جدید برخورد کنند. ایران اپس برای تمامی برنامه های موجود در مارکت خود لیست تغییرات را به زبان شیرین فارسی وارد کرده و کاربر را قبل از ارتقا با ویژگی های جدید برنامه آشنا می کند. همین طور در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی گزینه English متن تغییرات و یا توضیحات برنامه را به زبان اصلی مشاهده کنید.
نظرات: کاربران می توانند بعد از ثبت نام بسیار سریع و ساده در ایران اپس و دانلود برنامه مورد نظر خود در رابطه با آن اپلیکیشن نظر و ستاره خود را درج کنند. ویژگی برتر ایران اپس در قسمت نظرات نمایش نوع دستگاه نظر دهنده و اطلاعات بیش تری در این زمینه می باشد که این ویژگی به شما کمک می کند تا قبل از دانلود اطمینان کامل پیدا کنید که برنامه و یا بازی مورد نظر روی دستگاه شما قابل اجرا می باشد.

  

  • رابط کاربری و ظاهر ایران اپس:
یکی از دلچسب ترین و لذت بخش ترین قسمت هایی که بعد از دانلود ایران اپس با آن مستقیما در ارتباط خواهید بود ظاهر زیبا و کاملا متفاوت ایران اپس می باشد که در عین سادگی و طراحی به دور از پیچیگی اش به کاربر امکان دسترسی به بخش های مختلفی از جمله بهترین بازی ها ، برنامه ها ، برنامه های فارسی جدید، برگزیده ها، جدید ترین ها، دسته بندی های خاص و … می دهد.
چند بنر مختلف هم در بین قسمت ها، بهترین اپ ها از نگاه کارشناسان ایران اپس را به شما کاربر عزیز معرفی و پیشنهاد می کند. برای دیدن اپ های بیش تر می توانید روی گزینه بیش تر هر بخش کلیک کنید.
با کشیدن انگشت خود به روی صفحه از سمت راست به چپ هم می توانید به قسمت جدیدترین ها، فارسی ها، سامسونگ، بیشترین بازدید، بیشترین نصب و محبوب ترین برنامه ها دسترسی پیدا کنید.

همین طور اگر صفحه را  از سمت راست به چپ بکشید می توانید به دسته بندی های مختلفی از جمله بازی ها و نرم افزارها دسترسی داشته باشید و با کلیک روی هر بخش می توانید زیر مجموعه های آن را مشاهده کنید.
سادگی و عدم استفاده از هرگونه ابزاری که باعث سردرگم شدن کاربر در هنگام استفاده از ایران اپس می شود و  استفاده از یک طراحی بسیار زیبا و دلچسب و همین طور بسیار سبک که نیاز به توان پردازشی زیادی از سوی دستگاه شما ندارد، لذت کار با این اپ استور قدرتمند و به روز را افزایش داده و به شما در دستیابی سریع تر به هدفتان کمک شایانی خواهد کرد.
حساب کاربری: ساخت حساب کاربری در ایران اپس بسیار ساده بود و فقط کافیست یک آدرس معتبر رایانامه و یک نام کاربری  و رمز عبور برای خود انتخاب کنید. با داشتن حساب کاربری شما می توانید برای برنامه های مختلف نظر و امتیاز ثبت کنید و همین طور برنامه های مورد نظر خود را خریداری کنید.


  • کیف پول و خرید از ایران اپس:
بعد از ساخت حساب کاربری می توانید به سادگی برنامه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای این کار شما می توانید به دو روش عمل کنید، با شارژ کیف پول خود به هر میزان که علاقه مند هستید می توانید مستقیما و بدون ورود به صفحه پرداخت بانک و... برنامه و یا بازی مورد نظر خود را خریداری کنید.
روش دوم به این شکل است که با کلیک بر روی دکمه دریافت و سپس گزینه بانک، مستقیما به سرور بانک متصل شده و بعد از وارد کردن مشخصات و ثبت خرید می توانید به سرعت برنامه خریداری شده را دانلود کنید و برای همیشه در دسترس داشته باشید.
تماس با ما: در این بخش شما کاربران عزیز ایران اپس می توانید مسقیما با مدیران و کارشناسان ایران اپس در تماس باشید و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با این عزیزان در میان بگذارید.
پشتبانی کاربران: یکی از برجسته ترین ویژگی های ایران اپس پشتیبانی بسیار قدرتمند و سریع این مارکت از کاربران می باشد. پشتیبانی این مارکت به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال (پشتیبانی لحظه ای) می باشد.

  • شرایط ویژه برای توسعه دهندگان:
اگر شما از برنامه نویسان اندروید می باشید و علاقه مند هستید تا برنامه های خود را به بیش از نیم میلیون کاربر فعال ایران اپس عرضه کنید کافی است در بخش توسعه دهندگان ثبت نام نموده و در پنلی که در اختیار شما قرار داده می شود برنامه خود را قرار دهید و برای انتشار ارسال کنید. از زمان ارسال برنامه توسط شما تا برسی و انتشار آن در ایران اپس کم تر از ۴۸ ساعت زمان نیاز است. داشتن امکانات گسترده در پنل برنامه نویسان و همین طور سیستم آماری و نمایش کسب درآمد و... از جمله امکانات بخش برنامه نویسان ایران اپس می باشد. کارشناسان ایران اپس همواره در کنار شما هستند تا به پیشرفت هر چه بیش تر کیفیت برنامه شما کمک کنند.

در پستی جداگانه در آینده ای نزدیک حتما به ویژگی های جدید ایران اپس که به زودی ارائه خواهد شد و همین طور راهنمای کامل عضویت و انتشار برنامه به عنوان توسعه دهنده را برسی خواهیم کرد.


  • و در پایان:
تیم ایران اپس بر این باور است که انتقادات و پیشنهادات شما کاربران و برنامه نویسان عزیز نقش بسزایی در رسیدن ما به این هدف خواهد داشت. همواره می توانید از طریق آدرس feedback@iranapps.ir نظر و پیشنهاد خود را با ایران اپس در میان بگذارید.




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروییدی , ,
:: برچسب‌ها: ايران اپس/رابط کاربری و ظاهر ایران اپس/سرعت دسترسی به داده ها و دانلود از سرور ها ,
پابداناسافت|جدیدترین نرم افزار ها در سایت پابدانا|پابدانا ای تی -بکس پابدانا|پابدانا كامپيوتر|پابدانا|بچه هاي پابدانا|پ - پابدانا|موزيك بكس پابدانا|اموزش- موبایل- کامپیوتر-هک|پابدانا سافت|پابدانا ... اولین و بزرگترین وب نرم افزار پابدانا-برای اولین بار در پابدانا جدیدتریرین نرم افزارهای کامپیوتر-موبایل:اندروییدی-ایفون-ویندوز فون8-7.5-سیمبین و بروزترین اموزش های :کامپیوتر-موبایل و هک و ترفند و ... پابداناسافت|جدیدترین نرم افزار ها در سایت پابدانا|پابدانا ای تی -بکس پابدانا|پابدانا كامپيوتر|پابدانا|بچه هاي پابدانا|پ - پابدانا|موزيك بكس پابدانا|اموزش- موبایل- کامپیوتر-هک|پابدانا سافت|پابدانا ...

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برو بـــچ پــابــدانــا و ادرس  www.pabedana.lxb.com لینک نمایید






RSS

Powered By
loxblog.Com